Ретро-вагоните са неделима част от ретро-композицията. Желателно е те да отговарят на времето на създаване на локомотива.
До сега са възстановени два теснопътни ретро-вагони реставрирани през 2004 г. от ППП Пловдив, намиращи се в депо Септември:
С764 с №502 е единственият оцелял от доставените през 1926 г. за междурелсие 760 мм 4 броя пътнически вагони. Всички те са строени в фабриката строител KOPRIVNICKA VOZOVKA AKC. SPOL. Fabr. № 49328 / 1926 г. След възстановянето е запазено оригинално разпределение във вагона - общо 27 места за сядане ІІІ класа, по схемата 2+1, всички седалки са дървени, всички багажници са плетени, като оригиналните. Запазени са и прозорците с тяхното отваряне и затваряне с ремък, парното отопление и WC възелът;
ВС764 с №558 е единственият оцелял от доставените през 1941 г. за межддурелсие 760 мм 8 броя пътнически вагона строени във WAGGON – UND MASCHINENFABRIK A. G. BAUTZEN – Германия. След възстановяването са запазени оригиналните прозорци с тяхните механизми, парното отопление и WC възелът. След реставрацията вагонът запази първоналният капацитет - общо 38 места за сядане, от които 6 места ІІ класа и 32 – ІІІ класа, всички места във вагона са подредени по схемата 2+1;
и един фургон реставриран през 2005 година от ВРУ - Септември:
W764 с №901, фургон-вагона е с променено специално оборудване – помещение за началник-влака със странични наблюдателници, багажно отделение, в част от което са изградени радиокабина и помещение за електрически агрегат, захранващ ретровлака.
Теснопътната се намира в депо Септември. Движи се по единствената действаща теснопътна железопътна линия у нас с междурелсие 760 мм от Септември до Добринище. Разстоянието от Септември до Велинград с теснопътния ретро-влак може да се измине за 2 часа и половина, а споменът от това пътуване остава за цял живот.